8/22/2008

CERITAKU SARITU.

Sari tok tang malas mat asai iya, tang agik ngadu kerja mimit2..awak ka maya cuti beranak ila enda binggung ngadu kerja. Aku ditu jadi volunteer ba siti Yayasan ke nulung masyarakat di Kepulauan Riau. Udah teleba kerja maya di Malaysia, kitu nyelai asai iya enti jadi "suri rumah" aja. Ari Yayasan tok aku mayuh belajar tentang negara Indo. Kasih mat enti kitai pegi survey ke tempat-tempat yang penduduk iya ulih di kumbai enda mampu. Mayuh anak-anak sidak enda sekula. Bila meda kitai datai gaga mat sidak iya, apa gik enti kitai madah kitai ka nulung sponsor yuran sekula sida.

Kemari maya duduk makai tengahari di luar opis, aku tepeda ke siko indu yang agik biak amai. Pendiau iya baka urang enda mandi seminggu, baju enggau skirt iya nyau chelum. Tang yang nyuruh aku sinu mat, iya gendong baby iya. Kira-kira umur 3-4 bulan sangka ku. Nyau enda selera agik aku makai bai ati sinu. Ngenang ke nasib anak iya. Ditu, enti urang nya miskin, nang miskin enda alang-alang agik. Enti udah kaya, kaya amai-amai. I thank God that i am able to see such thing here, so that i can appreciate my life more...dan bersyukur selalu. Maybe udah anakku besai ila aku ka mai iya pegi jalai-jalai di India. Awak meda bakani pengidup urang ke susah din n belajar menghargai idup tuk lebih agik.


No comments: