1/01/2009

NEW YEAR

Sari tuk tang asai ka blog ngena jaku iban. Lelengau ke bala kaban ke jauh. Malam 31st, di rumah aja aku enggau baby..hubby pegi church bisi midnight prayer. Ka ati enggau hubby tapi ngenang baby, kasih meda iya di bai malam-malam. Bendar babyku tindok....urang main mercun depan rumah pun iya enda peduli. Udah pukul 1.30 baru hubby pulai ari church, bisi gak mai bbq mimit kena late supper. Teringat ke maya agik bedau belaki suba. Enda gak aku entu keluar-keluar maya rami. Maya agik study ten years ago, nyau ulih ngerak ari tindok aku maya urang nyambut taun baru. Bendar mak aku ngerak, ngirup ai pengayu ko urang, udah nya di suruh mandi muai hal ke enda manah. Enda berasai taun beganti. Taun tuk aku jaga baby tindok di rumah, mungkin taun depan bendar begagai ke iya ka main mercun. Hehehe...Slamat Taun Baru!

No comments: